snart finns du inte kvar i mitt hjärta...

dom hära åren har varit dom sämsta du har förstört mitt liv när jag träffa dej så var det bääst sen såå har du bara svikigt mej mer och mer...
du har snackat skiit om mej du har ljugit för mej och du har sagt saker som inte är sanna!!
vafan tror du inte att jag fattar eller??
vaje jävla gång du gör nått mot mej  säger du förlåt bara och sen börjar du gråta såå att alla jävla personer ska gå och tycka synd om dej ist näär det var du som gjorde mej ledsen..
det e inte bara jag som tycker så det e många meeer!!!
pallar inte mer med alla dina lögner..

asså e det så jävla svårt att fatta?
hur orkar du äns??

/memmizz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0