shoppa<3

hejsan alla!
idag så har jag varit i stan och klippt mej jippi har längtat as länge på det men jag klippe bara topparna :D
sen har jag oxå köpt en kläning eller typ nått sånt fast det e med byxor med fast kort byxor eller vad man ska säga jag e as dålig på att förklara :P
sen köpte jag två linnen och 12 par örghängen i massa olika färger
bilder på allt kommer senare måste ladda kameran :P
en fråga skulle inte världen gåå under idag typ för en timma sedan eller nått :P sådan bullshiit!!!
sen har ju göteborgsvarvet varit idag inte för jag har koll på vem som vann ? :P
och inte för så länge sedan såå ladda jag ner lite mera låtar till min mp3 för vii får ju inte lyssna på mobben i skolan...
jag vet att jag inte e den ända som hatar skolan.... :O ?
 men skiit samma det kommer bilder senare jag lovar!

//memmizz <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0