torsdag 10 mars/ skolan

idag har min dag varit såder bah för en sak hände! iallafall så blev jag och naeb vänner från allt som hade hänt och så börja vi från början <3 men jaja iallafall så har det varit as äklig mat så jag e as hunrig jag vete fan vad det var för nått. Sen så hade vi E.A och vår lärare Magnus tvinga ossatt vara kvar till kl:15.00 fast igentligen så brukar vi få gå tidigt men idag var han arg några personer as jobbigt varför ska vi andra liksom drabbas av det??aa och nu så måste vi oxå få kavrsittning för inget asså varför just mej och mina vänner liksom... och på förmiddagen hade vi gympa vi körde pingis och badminton det var fan as roligt fast svettigt!! :P
och nu ska jag göra pizza fan vad gött
hörs



//memmizz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0