shoppa e det bästa som finns!!

hejehej igår så var jag och min mamma till backaplan för hon skulle ha ett par byxor och då hade vi tindra så hon var tvungen att följa med men jaja
jag shoppa loss kan man väl säga jag köpte 10 par strumpor fråga ej vf jag kände att jag ville ha det sen köpte jag 3 st... och sen 4 st body splash i olika smaker (lukter) och vad köpte jag mer nu måste jag tänka... just de ja nu kom jag ihåg jag köpte oxå en top model bok asså man målar typ i den jag vet att det låter barnslikt men det e det inte asså om man inte vill då bli disenger eller hur det stavas eller älskar att måla... sen köpte jag oxå halstabletter och alvedon :P aa jag tror det var allt men e inte riktigt helt säker hoppas jag ska shoppa snart igen i love shopping!!!!!!!! <3<3


//memmizz<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0