data jäveln/skola/spotify <3

hatar att min syster har tagit min data och så får jag ha en cp data som lagga 24/7 det e as jobbigt.
jaja men idag i skolan hade vi gympa och jag har as ont i foten sen hade vi proj och då gjorde jag färdigt mitt projekt :D just det ja på gympan när vi bytte om så hade jag min perfym med mej bah för visa en person och sen hade zozo oxå perfym med sej och då luckta det hela omkläddningsrummet och sen när vi gick tillbaka då gick jag baka zozo och det luckta som in i ****** och sen i skolan oxå.
men ni som har spotify måste söka på en as bra låt den heter: bögarnas fel. om ni inte redan har den låte för liksom är bah bäääst den låten älskar den så!!
och i mitt proj så skrev jag om homosexuella haha as roligt förutom att det skulle va på engelska :(






//memmizz<3

Kommentarer
Postat av: rammi :D

va??

menar du att "zozos" parfym lukta äckligt elr va menar du

tog hon för mkt???

tror hon sej??

2011-03-04 @ 11:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0