såå fuul är du älskade!

såå fuull asså skiit ner dej yosan!
såå alla vet var det yosan som blogga sist utan att fråga den lilla skiten!
men det är ju sant att jag älskar henne, men inte skita i hanna hon är ju oxå min älskade bff! <3
men jag har mera bästisar som jag älskar lika mkt!
emilia dej har jag känt längst sen jag föddes typ :P
glömmer dej aldrig ska du veta vi ska leva livet ut tillsammans! <3
men jaja nuu ska jag skälla ut yosan när hon logga in den lilla skiten
men jag ska till lisse med yosan på söndag det kommer bli bääst
hon har lovat att åka atmos fear med mej!!!
fan om hon hoppar av på detta?!
haha nej det troor jag inte men hejdå!
pösspöss på er alla älskade!
//memmizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0