lördag! <3

hejsan alla, sorry har inte bloggat nu på länge men jag har haft fult upp med kompisar och annat.
I lördags såå var jag på lundby badet med Emilia och min syster och hennes barn och min mamma.
Jag och Emilia var dom första som hoppa i badet!
För det var öppnings dag eller vad det heter såå det var oxå gratis att gå in ;)
Sen när vi kom hem såå låg vi och sola!
Men tyvärr såå har jag bränt mej :(
häär kommer lite bilder från när vi sola hemma tog tyvärr ej med mej kameran tilllundby badet men här kommer lite andra bilder :D


me <3





Emilia vad du ser ut, är det lite varmt eller ? :P <3



Emilia <3



hahaha, jag ser helt död ut ju :P



ajajaj, stackars dej, du har ju bränt hela ryggen...

har bränt mej i ansiktet det syns inte så mkt på bilden men det är
mkt mera än det ser ut :(
nu har jag bränt mej ännu mer...



sötnos <3

sen pallade vi inte att vara mer ute i solen, så vi gick in och satte på
datan, sen webbade vi med den bästa Yosan <3



hahahaha!


det var min lördag den var bara bääst!!

puss puss på er alla <3<3

//memmizz <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0