idag

idag sög vår dag bah för att vi hade gympa på taket och inte på vollviha eller hur det stavas. men då blev mina skor pisseblöta och då så skulle vi sen till opran med pisseblöta skor jätte kul NOT!!! aa och sen på efter middagen satt jag med ramina och naeb :) och vi satt och messa med felix typ s eller k eller % jätte kul :)och sen fick vi sluta tidigare bah för vi inte fick rast vi fick sluta en halvtimme tidigare :D sen fick jag och ramina vänta på becc becc och min bror som vi fick vänta på en halvtimme inte kul :( sen åkte vi hem rengsnö :( blev pisseblöt igen inget roligt :( sen när jag var hemma så gick jag in på fb och då sa felix att han skulle gå in men det tog en halvtimma innan han logga in för han hade låvat ramina att han skulle logga in på fb sen logga han in så prata vi lite med becka ramina och felix senlogga ramina ut bah för att hon skulle gå till tandläkaren :P och dra ut tänder aj :( och nu sitter jag här och skriver på min blogg kul :)


skriver mer sän om det händer något mer

pösspöss
//Memmizz

Kommentarer
Postat av: rammi :)

hahaha gjorde as ont

menmen va ska man göra

va faktiskt kul att kö s k elr % men har inga pengar kvar nu på mobilen så...

undrar va mamma ska säga........... nee hon ba ok då tankar pappa sen

2011-02-10 @ 20:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0