till skolan

idag när jag skulle till skolan så kom vi inte över bron jag vet inte vad som hade hänt men då var jag på spårvagnen och då säger chafören ni får gå av allså va allså vi var vid vågmästarplatsen..
jag bara vad ska vi göra där å så gick alla av sen fråga vi om han kunde åka till backaplan aa men varför skulle vi gå av då vid vågmästarplatsen då?? och sen går vi av och tar 18 bussen så tänkte jag men om vi inte kan ta spårvagn så då kan vi väl inte ta buss
så vi gick på bussen och så åkte den men vi fick vänta typ en halvtimma innan den var framme för igentligen tar det liksom 5 minuter att åka över
så jobbigt
jaja hejdå bloggar kanske senare

kram memmizz

Kommentarer
Postat av: Elin<3

haha synd och stackars dig!

2010-11-10 @ 16:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0