TJO!!

FÖRLÅT SÅ MYCKET ATT JAG INTE HAR VARIT INNE PÅ MIN BLOGG OCH SKRIVIT.
Men i galla fall så har jag haft svenka idag och det är inte så roligt för vi gör typ inget på våra svenska pass fast idag så gjorde alla en saga som vi ska läsa för miniorerna. och sen på efter midagen så gick vi på stadsmuseum TRÅKIGT sen efter det var klockan typ 2 och då gjorde jag och ramina trolldeg skit kul :) sen klockan 3 så sluta vi. jag ramina becc becc katie vänta på andreas (min bror) som var på 4gott och sen åkte vi hem så var jag och andreas själva hemma till typ  halv5  sen kom vår pappa hem och sen efter det kom vår mamma hem och sen efter det så sitter jag här nu och skriver.
skriver senare kanske om jag har nått att skriva om

bajs bajs

//MEMMIZZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0